Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56

Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56
Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56

Italeri - Sd.Kfz.142/1 Sturmgeschütz III. makett 1:56:



Minőség: 1.osztály



Ajánlott: 14 éves kortól



A Sturmgeschutz III a II. világháború német páncélzata volt. A jármű első prototípusait 1937-ben hozták létre, és a sorozatgyártás 1940-1945 között folytatódott, mintegy 10 300 jármű gyártásával zárult. Az E verziójú StuG III-at egyetlen Maybach HL 120 TRM motor hajtotta 300 lóerővel. 75 mm-es rövid csövű ágyúval volt felszerelve, és 1 db MG34 géppuskával.



A StuG III Erich von Manstein kezdeményezésének eredményeként jött létre, aki 1935-ben Beck tábornoknak írt levelében jelezte, hogy rohamtüzérséget kell létrehozni a haladó gyalogosok számára a Wehrmacht gépesített egységein belül. Végül az új jármű tervezésének megrendelését a Daimler-Benz bízta meg, amely viszont a PzKpfw III Ausf futóművét használta. B. A StuG III pisztoly több változatát fejlesztették ki a sorozatgyártás során. Időrend szerint az első az A változat volt, 75 mm-es Stuk 37 L / 24 pisztollyal felfegyverkezve, és a PzKpfw III Ausf harckocsik alvázán alapult. F és G és 1940 elejétől gyártották. Nem sokkal később elkészült a B verzió - az első nagyszabású, amely csak kissé különbözött az A verziótól. 1941-ben bevezették a D verziót, amelynek jobb páncélja és látnivalója volt. Gyorsan elkészült az E verzió, amely elsőként kapott kiegészítő fegyverzetet az MG34 géppuska formájában. 1942 elején a StuG III jelentős átalakításon esett át, hogy valójában harckocsirombolóvá váljon egy hosszúcsövű 75 mm-es StuK 40 L / 48 ágyú felszerelésével. A kocsi megnevezése szintén StuG 40-re változott. 1940 és 1945 között a StuG III szinte minden olyan fronton szolgált, ahol a német hadsereg harcolt. Nagyon hasznos fegyvernek bizonyult, olcsón előállítható és ami a legfontosabb, hatékony. Becslések szerint a StuG különböző változatai voltak felelősek körülbelül 20 000 szovjet harckocsi és páncélos jármű megsemmisítéséért 1941-1945-ben. A StuG III jelentős átalakításon ment keresztül, hogy valójában harckocsirombolóvá váljon egy hosszúcsövű 75 mm-es StuK 40 L / 48-as fegyver felszerelésével. A kocsi megnevezése szintén StuG 40-re változott. 1940 és 1945 között a StuG III szinte minden olyan fronton szolgált, ahol a német hadsereg harcolt. 



A makett műanyag részekből ragasztható össze. Az összeállításához szükséges ragasztót, festéket és egyéb kiegészítőket a készlet nem tartalmaz!

Adatok
Cikkszám
15756
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!