Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet)

Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet)
Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet)
Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet)
Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet)
Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet)
Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet)
Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet)
Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet)
Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet)
Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet)
Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet)
Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet)

Italeri Mikoyan-Guriewicz MiG-29A Fulcrum (modellkészlet):



Minőség: 1 osztály



Ajánlott: 14 éves kortól



A Mikojan-Guriewicz MiG-29 (NATO: Fulcrum) egy szovjet, kétmotoros, nehéz frontvonalú vadászgép, a 4. generációnak trapéz alakú, szalagos szárnyakkal. Az 1977 és 1992 között gyártott, több mint 1000 MiG 29-es puszta száma bizonyítja a repülőgép potenciális képességeit. Valójában fel kell venni a 3 vagy 4 legfontosabb harcos csoportjába a jelenleg aktív szolgálatban lévő 4. generáció világában. A MiG-29-et az 1970-es években tervezték olyan konstrukcióként, amely meg tudta felelni vagy akár meghaladta az akkor ellenséges nyugati tábor harcosainak harci képességeit. És el kell ismerni, hogy semmiképp sem rosszabb, mint például az F-16, és sok elemmel, például egy erőteljes, kétmotoros hajtással, felülmúlja az amerikai versenytársat. Mint, Mivel a MiG-29-et úgy tervezték, hogy a lehető leggyorsabban szervizelhesse, akár a terepen, és a minimális tapasztalattal rendelkező szerelők, minden javítás valóban villámgyorsan elvégezhető. Nehéz elképzelni, de 5 szerelő kevesebb, mint egy óra alatt képes kicserélni és tesztelni a motort! A Fulcrum rendkívüli képességei ezzel nem érnek véget. Ha a meghajtóval kapcsolatos problémák merülnek fel, még teljesen megrakott állapotban is megkezdheti az egyik motor használatát, majd a másikat a levegőben lőheti. A MIG 29 állandó fegyverzete a 30 mm-es GSh-301 ágyú, amely a pontosságáról ismert. Az átadott külső csomópontokon ?? lehetnek AA-10, AA-11 vagy AA-8 levegő-levegő rakéták és UB-32-57, hogy ellensúlyozzák a földi célpontokat vagy a nem irányított, de nagyobb S-8K-t. A MiG-29-et nemcsak a volt keleti blokk légierője használja, hanem sok más olyan felhasználó is, aki értékelte nagy lehetőségeit. Ennek a sikeres harcosnak több változata készült. Közülük a legfontosabbak az első sorozatgyártású, vagyis a MiG-29 (Fulcrum-A) az S-29 Topaz radarral és az OEPrNk-29 optoelektronikai rendszerrel. Egy másik fejlesztési verzió a MiG-29M (Fulcrum-E), az S-29M Żuk radarral, nagyobb hatótávolsággal, jobb irányítási és célzórendszerrel. Az RD-33 helyett erősebb RD-33K motorokat is használtak. Fly-by-wire rendszert is alkalmaztak. Műszaki adatok: hossz: 17,37 m, szárnyfesztávolság: 11,4 m, magasság: 4,73 m, maximális sebesség: 2400 km / h, emelkedési sebesség: 330 m / s, legnagyobb hatótávolság: 2100 km, maximális magasság 18 000 m, fegyverzet: állandó- 1 GSh-301 30 mm-es ágyú,

Adatok
Cikkszám
71184
Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!