Rendelj Most 50.000.-Ft Felett és Ingyen kiszállítjuk a Rendelésed!

Italeri - World of Tank - T-34/85 tank makett 1:72

Cikkszám: 
34102

Italeri - World of Tank - T-34/85 tank makett 1:72:



Minőség: 1.osztály



Ajánlott: 14 éves kortól



A T-34 a második világháborúból és a háború utáni időszakból származó szovjet közepes harckocsi volt.



Az első prototípusokat 1937-1940-ben építették, a sorozatgyártást a Szovjetunióban 1940-1957-ben hajtották végre. Mintegy 84 000 ilyen típusú jármű épült az útja során, ami a T-34-et a történelem egyik legjobban gyártott harckocsijává teszi! A meghajtást egyetlen  500 LE-s V-2-34 motor biztosította. Az autó hossza - a T34 / 76 változatban - 6,68 m volt, szélessége 3 méter. A fegyverzet 76,2 mm-es F-34 lövegből és két 7,62 mm-es DT géppuskából állt. A T-34/85 változat fő fegyverzete a 85 mm-es ZIS-S-53 fegyver volt.



A T-34 kétségkívül az egyik leghíresebb harckocsi mind a második világháború, mind pedig általában a katonaság történetében, egyfajta szimbóluma a szovjet győzelemnek a Harmadik Birodalommal folytatott háborúban. A járművet a Vörös Hadsereg igényeire fejlesztették ki, mint utódot az ún üldöző harckocsik a BT sorozatból (BT-5 és BT-7), de a T-26 tank is. Az autó munkálatai 1937-ben kezdődtek a harkovi gőzgépgyár speciális tervezőirodájában. Kezdetben a munkálatokat Eng. Adolf Dik (ő készítette el az új autó első vázlatait is), és miután a szovjet biztonsági hatóságok letartóztatták, Mihail Koszkin irányította a munkát. Kezdetben a járművet A-20-nak jelölték. Azonban gyorsan elkészült egy második prototípus (A-32), amelynek fő fegyverzete 76,2 mm-es ágyú és sokkal vastagabb frontális páncél volt. Ez utóbbi prototípus volt az, amelyet végül átvettek a gyártáshoz. Feltételezhető, hogy a TT-34 üzembe helyezésekor sok szempontból nagyon sikeres tank volt. Jellemzője volt - 1940-hez hasonlóan - nagyon erős fegyverzet, jól profilozott, lejtős páncéllemezeken alapuló páncélzattal, valamint nagyon magas mobilitási és terepvezetési tulajdonságokkal. A hátrányok közé tartozik az autó nagyon gyenge ergonómiája vagy az első gyártási tételeknél használt gyenge optika. E hiányosságok ellenére, amikor a T-34 megjelent a keleti fronton, a német csapatok nagyon meglepődtek rajta. A T-34 magas összértéke és harci tulajdonságai meghatározták tömegtermelését és a Vörös Hadsereg alaptartályává tették az 1942-1945 közötti harcok során. Ezenkívül további fejlesztéseket is eredményeztek, például 1942-ben. új hatszögletű torony jelent meg, amely javította a legénység munkájának minőségét a parancsnok kupolájával. A motort és a sebességváltót is fejlesztették. 1944-ben a T-34/85 modellt bevezették egy teljesen új háromfős toronnyal és a fő fegyverzettel 85 mm-es ágyú formájában. A T-34 tank gyakorlatilag minden nagyobb harcban vívott a Vörös Hadsereg és a Wehrmacht között a keleti fronton 1941-1945-ben: a moszkvai csatától kezdve, a sztálingrádi és a kurszki csatán át, a Bagration hadműveletig, az elfogásig. Berlin. 1945 után a T-34 tank még szolgálatban volt, a Szovjetunión kívül is széles körben exportálták olyan országokba, mint Csehszlovákia, Lengyelország, Kelet-Németország, Magyarország és Szíria. A motort és a sebességváltót is fejlesztették. 1944-ben a T-34/85 modellt bevezették egy teljesen új háromfős toronnyal és a fő fegyverzettel 85 mm-es ágyú formájában. A T-34 tank gyakorlatilag minden nagyobb harcban vívott a Vörös Hadsereg és a Wehrmacht között a keleti fronton 1941-1945-ben: a moszkvai csatától kezdve, a sztálingrádi és a kurszki csatán át, a Bagration hadműveletig, az elfogásig. Berlin. 1945 után a T-34 tank még szolgálatban volt, a Szovjetunión kívül is széles körben exportálták olyan országokba, mint Csehszlovákia, Lengyelország, Kelet-Németország, Magyarország és Szíria. A motort és a sebességváltót is fejlesztették. 1944-ben a T-34/85 modellt bevezették egy teljesen új háromfős toronnyal és a fő fegyverzettel 85 mm-es ágyú formájában. A T-34 tank gyakorlatilag minden nagyobb harcban vívott a Vörös Hadsereg és a Wehrmacht között a keleti fronton 1941-1945-ben: a moszkvai csatától kezdve, a sztálingrádi és a kurszki csatán át, a Bagration hadműveletig, az elfogásig. Berlin. 1945 után a T-34 tank még szolgálatban volt, a Szovjetunión kívül is széles körben exportálták olyan országokba, mint Csehszlovákia, Lengyelország, Kelet-Németország, Magyarország és Szíria. egy háromfős torony és a fő fegyverzet 85 mm-es ágyú formájában. A T-34 tank gyakorlatilag minden nagyobb harcban vívott a Vörös Hadsereg és a Wehrmacht között a keleti fronton 1941-1945-ben: a moszkvai csatától kezdve, a sztálingrádi és a kurszki csatán át, a Bagration hadműveletig, az elfogásig. Berlin. 1945 után a T-34 tank még szolgálatban volt, a Szovjetunión kívül is széles körben exportálták olyan országokba, mint Csehszlovákia, Lengyelország, Kelet-Németország, Magyarország és Szíria. egy háromfős torony és a fő fegyverzet 85 mm-es ágyú formájában. A T-34 tank gyakorlatilag minden nagyobb harcban vívott a Vörös Hadsereg és a Wehrmacht között a keleti fronton 1941-1945-ben: a moszkvai csatától kezdve, a sztálingrádi és a kurszki csatán át, a Bagration hadműveletig, az elfogásig. Berlin. 1945 után a T-34 harckocsi még szolgálatban volt, a Szovjetunión kívül is széles körben exportálták olyan országokba, mint Csehszlovákia, Lengyelország, Kelet-Németország, Magyarország és Szíria.



Összeszerelése ragasztást és festést nem igényel.

Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!